1/10/09

COM ESTEIS??

Hooooooooooooooola, com estau?? Com vos podeu suposar per aquí vos trobam molt a faltar, però molt, molt. Hem pogut saber d'alguns de vosaltres a través dels companys, però mos agradaria que fossiu vosaltres els qui ens contassiu les novetats...
A més, pensau que na Llúcia i n'Esperança ja no estan aquí i que mitjançant el blog també podran saber coses vostres estiguin allà on estiguin.
Ai, ai, esper que faceu bonda i estudieu molt...
A veure si tenc notícies vostres molt aviat.
Una besada molt grossa !!

32 comentaris:

  1. Hi va haver un grupet que varen venir el primer dia de classe i gairebé no vaig poder estar amb ells... ho sent, però supòs que enteneu que el primer dia estava molt pendent d'així com arribaven els nous alumnes... de totes maneres vos agraeixo la visita i esper que el primer dia que pogueu torneu a veure'ns.
    Joan M.

    ResponElimina
  2. hola,som na victoria.
    n'Esperança es al mossen i la podem veure
    jo tambe que vos trob a faltar!!!!!!!
    la meva cosina "maria rossello"m`ha dit que tu eres el seu mestre.
    m`ha dit que fas moltes bromes i que ets molt gracios!!!!!
    bueno pues res moltes besades.
    VICTORIA COPOVI GOMILA

    ResponElimina
  3. Hola victorieta! que content que estic de saber coses de vosaltres... Esper que hagis començat bé el curs i que d'ara cap endavant vagi igual o millor. Per cert, heu coicidit alguns de l'any passat a la mateixa aula? com va la teva carrera d'actriu?

    ResponElimina
  4. Hola som na Natàlia! A s´institut m´hos donen bastanta feina i he fet alguns amics nous. Esper que posis m´s noticias! Dew!

    Natàlia

    ha per cert! tenc un blog dedicat a sa meva estrella del pop preferida y un altre blog de famosos. Qui hi vulgui entrar aquestes son ses direccion (vos agrairia que vos fesiu seguidors des blog)

    es blogs son:

    selena-gomez10.blogspot.com
    music-pop-star.blospot.com


    porfi deixau comentaris!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    Natàlia

    ResponElimina
  5. Hooooooooooooooooooooooooooola a tothom .Ja ha començat el nou curs.Jo(Mateu)Sergi,Toni T.,Matias,Margalida,Adelay,Silvia i Monica esteim a Na Camella.El primer dia va passar molt rapid.Jo a sa classe estic amb Abderrajim,Brayan. Quan he vingut alla ara un centre gran i vell.En una setmana nos han fet 10-12 de proves!!!Donen molts de deures 5-7 activitats de cada assignatura;tenim molt més d`assignatures.Ja feim examens de tema 1 de cada assignatura.I aixi va tot.

    En estiu he anat ha Russia he vist ha tots el meus amigs.Despues meva padrina va venir amb jo aqui.

    Pero avui ja no es estiu i tenim que fer feina al llarg de curs.

    PC:m`han triat de delagat a meva classe 1C.

    Que tots passeu be el curs
    Mateu.

    ResponElimina
  6. Hola Natàlia, com estàs?? com supòs que ja saps sóc tutor del teu germà Marc, així que cada punt li vaig demanant coses de tu... em conta que tot va bé, que vos donen molta feina i que t'agrada, a més que fas nous amics.
    Hauré d'entrar als teus blocs, primer per veure si ja en saps més que jo (jejeje) i segon perquè no conec aquestes estrelles i convé que me recicli un poc... m'agrada moltíssim la teva iniciativa.
    Bé, esper que no vos oblideu de nosaltres i que ben prest torni a trobar notícies vostres.
    una besada.
    Joan M.

    ResponElimina
  7. Hola mateu !!!! Quina alegria tornar a saber coses vostres, pareix que fa molt temps i només fa tres mesos... Estic content que hagis coincidit amb altres companys del Jaume Vidal, però ben segur que ja has fet noves amistats i moltes més que en faràs...
    Esper que les vacances hagin anat molt bé, especialment el viatge a Rússia amb la teva família.
    Ahhhh, per cert, ara tens una gran responsabilitat, pensa que el delegat representa tots els companys... segur que ho faràs molt bé.
    M'agradaria que cada un cert temps escrivissiu al blog, m'encanta tenir notícies vostres.
    Una besada.

    ResponElimina
  8. holaaa som na victoria.
    gracies j. miquel per contestar al meu comentari
    la meva carrera dactriu va molt be
    (jajaja)
    aquest estiu he fet teatre destiu i hem fet una obra molt divertida que se deia LA GUERRA UN JOC ABSURD
    jo feia de narradora i me feien sortir de socorrista,pijama,...etc
    bno res mes esper que tagui agradat el meu comentari
    UNA BESADA MOLT FORTA PER TU JOAN MIQUEL

    ResponElimina
  9. Hola som na Natàlia! Gracies J.Miquel per contestar es meu comentari. Sa veritat que encara me de descarregar videos i posarlos a sa web y tambe me queda posar moltes coses més jejeje. Dewww

    ResponElimina
  10. Hola a tots, com vos va? a jo be.M'ho pas molt be a s'institut.I sabeu qui va en jo a atletisme?EN FERNANDO.Li agrada molt,recorts a tots.A i joan miquel un ''parent'' teu va amb jo a classe(en toni curient).Be ja no se que dir.FINS AVIAT.

    LAURA

    ResponElimina
  11. Hola Laura!! M'alegro molt que t'ho passis bé a l'institut, això vol dir que has començat bé el curs. Com dius en el teu missatge, jo vaig demanant per alguns de vosaltres a través de'n Toni.
    Que bé per en Fernando, la veritat és que no hem sabut res més d'ell, i quan ens veim amb na Llúcia i n'Esperança ens demanam que estareu fent...
    Esper que de tant en tant escriguis en el blog, així sabrem coses teves i també dels companys.
    Una besada molt forta !
    Joan M.

    ResponElimina
  12. holaaaaa som na victoria una altre vegadaaa jaja
    es vera li diven toni curien peri dili juan miquel que,faci els deures que no els fa MAI PERO MAI
    just els ha fet 1n pic o 2
    bno dew esper que vos vagui be a tots i moltes besades
    A I PER CERT MAN DIT QUE VAREN TROBAR A NA MONICA FUMANT ALS BANYS DE NA CAMELA!!!!!! bueno res mes adew

    ResponElimina
  13. Hola, només escric per dir que aquest blog està molt bé per sebre còm els hi và a tots.
    Per cert, no tots els mestres passaríen una estona contestant als seus antigs alumnes, i es que mestres com tu, Joan Miquel, ni ha pocs. Dona records a na LLuçía i a n´Esperança, encara que a n´Esperança alomillor qualque día le voré, ja que està al Mossen.
    Una abraçada a tots i enhorabona per aquest blog, que veig que hi ha genteta que hi escriu.
    Carme ( sa mami de na Laura)

    ResponElimina
  14. hola som na matxi i na laura.ara anirem a atletisme.a correr,per deures de e. fisica. te voliem dir que anyoram s'escola.i quesi vols donis un besso de part nostra a totes les mestres de sisè.(no a la boca(idea de na laura))

    VOTA PEU!

    ResponElimina
  15. hola Joan miquel,avui no hi hi na Laura,soc tota sola que sapigues que l'institut m'agrada molt pero no te punt de comparació amb Jaume Vidal.DILLUNS ÉS FESTA!NOM'AURÉ D'AIXECAR A LES SET!!!!

    VOTA PEU!

    ResponElimina
  16. Hola som na Natalia un altre pic i magradaria que poseiu mes noticis a al final aquino hi cabran pus mensajes. Saludos!

    ResponElimina
  17. Joan Miquel, intenta contestar tots els missatges, que sinó, no te graci.

    LAURA

    ResponElimina
  18. Hi ha molts que no diuen res, i així no sabrem res d´ells. Escriviu tots, porfa. Han estat molts d´anys que hem anat plegats, i ara sería una pena que perdesim es contacte.

    laura

    ResponElimina
  19. Hola a tot@s de nou !! Em sap greu no haver contestat aquests dies, pero he estat amb febre per culpa d'un virus.
    Salutacions especials a na Maria Antònia, que encara no sabia res del VOTA PEU... i també a na Carme, moltes gràcies.
    Respecte al que deis sobre els companys, no puc fer res més que dir-vos que així com vaig veient els altres els hi dic que escriguin, però tampoc no són molts... tal vegada vosaltres us veieu més i, si hi pensau, els hi podrieu dir.
    Pel que veig tots esteis bé i heu començat bé. La veritat és que nosaltres també vos trobam a faltar.
    Una besada i bon pont.
    Joan Miquel

    ResponElimina
  20. Hola J.Miquel som na Natàlia. Es meu germà ja m´ho a dit que no has anat a l´escola fa uns dies. Esper que te recuperis aviat. Ah! També m´agradaria que et fesis un Messenger (MSN). Plisssssssssssssssssss!!

    Bé i això era tot. Dew!!

    Natàlia

    ResponElimina
  21. hola soc na matxi.J. Miquel, na laura,na ictoria i jo hem creat un blog i voldria que hi entris i que diguis el que trobes que ha de millorar.

    www.bloginteresant.blogspot.com

    ResponElimina
  22. HOLA SOC NA LAURA E CREAT UN BLOG JO TOTA SOLA PERO NO SE COM SE FAN SES ENQUETES MO EXPLICARAS SA DIU:HTTP//LAURAPUNTSSUSPENSIUS.BLOGSPOT.COM

    AMB MINUSCULA

    ResponElimina
  23. Hola! Som na Natàlia! M´he fet un altre blog molt diferent a n és altres. Plis entreuhi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Se diu: el-blog-maniac.blogspot.com

    ResponElimina
  24. som na Laura, per entrar el meu blog, aquesta es sa direcció:
    http://laurapuntssuspensius.blogspot.com/2009/10/laura.
    a veure si escriviu.........

    ResponElimina
  25. hola soc en jaume estic molt be e s'istitud te vendre e visitar Joan Miquel adeu
    JAUME RODRÍGUEZ SBERT :)

    ResponElimina
  26. Bon dia.

    Liga de champions-España-Catalunya-Barcelona-Camp Nou-FC Bacelona vs Rubin Kazan
    1:2 Barcelona perdio en caaaaaasssssssssaa!!!

    Liga de Champions-Rusia-Kazan-Camp Rubin-Rubin Kazan vs FC Barcelona 0:0 Otra vez (Barça)no ha podido coger revansh!?
    Olllllllllllllllllleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
    Olllllllllllllllllleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
    Rubin Kazan Ganador!!!


    Saludos Joan Miquel. Matvey Moseykov M.

    ResponElimina
  27. Uffffffff, quantes coses....
    Anem per ordre, ok?
    - Natàlia, ja saps que això del messenger no està fet per jo, m'agrada molt més xerrar cara a cara, així que ja ho saps... de dilluns a divendres i de nou a dues estic al primer pis... Per cert, enhorabona pels blocs!He intentat deixar-te algun comentari, però està restringit, mira les opcions i deixa-ho que tothom pugui fer comentaris, com aquí.De totees formes, enhorabona !!
    - Laura, he visitat el teu bloc i t'he deixat un comentari... m'ha agradat molt. A veure si tornes quan puguis, vaig estar molt content de tenir notícies vostres.
    - Mateu, com estàs?? No comentaré res del futbol perquè quan tu vares escriure encara no s'havia jugat la tornada de la copa entre el madrid i l'alcorcon... jeje. Estic content que les coses et vagin bé. Pots escriure'm quan vulguis, m'alegro de tenir notícies vostres. Una abraçada.
    Joan Miquel

    ResponElimina
  28. ola juan miquel tañoram molt pero tenim nesperança si poguesis venir tu estariem mes contents

    records:
    toni josep barcelo lopez

    ResponElimina
  29. Hoooola Toni, com estàs? M'alegro d'anar sabent coses vostres, de tu encara no havia tingut notícies... n'Esperança m'havia xerrat de vosaltres, diu que a vegades vos veis i que estau bé.
    Esper que hagis passat un bon estiu i que les coses per s'institut et vagin molt bé.
    Encara segueixes amb el futbol?

    ResponElimina
  30. me sap molt de greu per el comentari que vaig escriure mes adalt de na monica en aquell moment no vaig pensar en que li podia fer mal. monica si ho llegeixes te deman perdo. Supos que tots a vegades feim coses de ses que despres mos arrepentim. Aquesta es una d´elles!
    victoria

    ResponElimina
  31. Hola a tots i totes!! Som na Llúcia i a la fi me'n dignat a escriure, ja era ben hora, no?? Com vos va enguany per l'institut? Jo aquest curs faig feina al Coll den Rabassa, a Palma i ara ja me comença a agradar, però vos enyor molt a tots!!!! Sabeu que d'aqui un meset, més o manco, farà un any que vàrem anar de viatge?? Què bé ens ho vàrem passar, eh?? Bé ara me'n vaig esper seguir en contacte en vosaltres per aquí!!
    Una besada molt grossa a tothom!!

    Llúcia

    ResponElimina